Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Viering rondom de Beauraingkapel

25-05-2019

Bij goed weer is er weer een viering rondom de Maria van Beauraingkapel op de Hezelaar

Op Hemelvaartsdag donderdag 30 mei is de jaarlijkse eucharistieviering rondom de kapel van Maria van Beauraing aan de Hezelaarseweg in Liempde. Deze speciale viering begint om 10.30 uur en we rekenen natuurlijk op goed weer. Mocht het weer niet goed zijn dan vindt deze Mariaviering in de kerk van Liempde plaats. Dan zal de koster om 10.15 uur de klokken luiden.

De jaarlijkse eucharistieviering van de buurtvereniging Hezelaar bij de Beauraingkapel is inmiddels een ware traditie. Kapelaan Geoffrey de Jong zal voorgaan en rekent op goed weer. ‘Als het maar enigszins droog weer is gaan we naar buiten. Ik vind het namelijk heel bijzonder om in en rond de Mariakapel een H. Mis op te dragen’, aldus de enthousiaste kapelaan. Hij is blijkbaar niet bang voor een gokje.

De viering wordt met hulp van de leden van buurtvereniging Hezelaar georganiseerd. Zij doen veel opbouw- en sjouwwerk. Graag danken we die leden voor hun inzet en betrokkenheid.

Wij vertrouwen er ook op dat het weer die donderdag goed is en nodigen iedereen van harte uit om bij die openluchtviering aanwezig te zijn. De ochtendmis van 09.00 uur vervalt op die donderdag.

Eucharistieviering in de buitenlucht rondom de Mariakapel aan de Hezelaarstraat

Doneer