Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Kerk te bezichtigen

30-08-2023

De Sint Jans Onthoofdingkerk zet haar deuren open...

Op zaterdag 9 september a.s. is de landelijke Open Monumentendag. Ook de Sint Jans Onthoofdingkerk in Liempde zet dan haar deuren open van 13.00 tot 16.00 uur. De vrijwilligers van Liempde willen u graag ontvangen en u te woord staan.

Meerdere vrijwilligers verzorgen op deze middag kleine excursies.

• Zo kunt u onder hun leiding het orgel uitgebreid gaan bekijken en een kijkje nemen op de gewelven van de kerk zelf: indrukwekkend.
  • Ook wordt er een rondgang door de kerk zelf gehouden en hoort u meer over de gebrandschilderde ramen op het priesterkoor.
  • Een derde excursie leidt u langs de beeldenpracht in de kerk. Deze zijn alle van een naambord voorzien en u hoort dan de achtergronden.
Tijdens het bezoek aan de kerk kunt u van een kopje koffie genieten. Ook hiervoor zorgen de vrijwilligers. Kom naar de kerk en geniet.

Doneer

Ziek zijn al erg genoeg