Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Bij de Mariagrot bidden

29-09-2023

De meimaand is de Mariamaand: tijd om te bidden bij de Mariagrot

Naast de maand mei is de oktobermaand de Mariamaand bij uitstek. Aanleiding voor pater John om samen met leden van de Contactgroep Liempde elke vrijdag in de maand oktober het Rozenhoedje te gaan bidden bij de Mariagrot in de Kloostertuin. Dit gebeurt dus op 6, 13, 20 en 27 oktober. We beginnen om 18.30 uur. Iedereen is welkom.

Dergelijke initiatieven waren er in het afgelopen jaar ook al: de grot werd ingezegend en er werd een H. Mis opgedragen. Nu gaan we de rozenkrans bidden. Daarbij wordt er gezongen, gebeden en kort gesproken. De leden van de Contactgroep zorgen voor blaadjes met muziekteksten en zo mogelijk elke keer begeleiding op het orgel door Marie-José Heijnen.

Na het bidden is er ook gelegenheid om samen na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee. Dit kan met goed weer buiten en met vervelender weer in de Ontmoeting. Het bidden wordt natuurlijk voorgegaan door pater John zelf. De data zijn dus:

• vrijdag 6 oktober
  • vrijdag 13 oktober
  • vrijdag 20 oktober
  • vrijdag 27 oktober
Zien wij u deze avond ook? Gewoon komen en meebidden en meezingen. Samen zijn is belangrijk en met elkaar iets doen en koffiedrinken schept een band en vreugde.

Doneer

Ziek zijn al erg genoeg