donatie

Kerstvieringen de moeite waard?

Met het feest van Kerstmis waren er bijna twintig vieringen en H. Missen in onze vier kerken! Heel wat, en deze werden heel goed bezocht. Vooral tijdens de kerstdagen zelf zaten de kerken goed vol. Dat gaf ons én de aanwezigen een goed gevoel: weer een echt kerstgevoel.

Met Omroep Dommelland hebben we weer kunnen regelen dat we met en rond de kersttijd twee H. Missen live konden uitzenden. Geweldig én dank daarvoor. Ook konden we liefst zes vieringen zelf streamen via het YouTubekanaal van de Heilig Hartparochie.

Tenslotte heel veel dank aan al die vrijwilligers die dit dankzij hun geweldigie inzet weer mogelijk hebben gemaakt. De versieringen met bloemen en kerstbomen in de vier kerken mochten er weer zijn. Veel dank aan de bloemenwerkgroepen die er alle weer iets moois van hebben gemaakt.

Fijn dat u zo genoten heeft en via de collectes heeft bijgedragen aan de kosten van de vieringen. Deze bijdragen zijn echter niet kostendekkend. Graag doen we daarom een beroep op u om via iDEAL-betaling of door middel van GIVT een extra bijdrage te doen. Zoveel als u maar wilt! Met elke bijdrage zijn we blij. Bij voorbaat dank!

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.