donatie

Vastenactie 2024

Leven in een veranderende wereld

In de Vastentijd, ook wel de Veertigdagentijd genoemd - de voorbereidende tijd op Pasen - wordt meer dan anders stilgestaan bij de noden van de medemens. Dichtbij en ver van huis. In je eentje een druppel op een gloeiende plaat. Maar met velen samen een project steunen, de krachten bundelen, dat kan een wezenlijk verschil maken.

Vastenactie is een organisatie die oog heeft voor bevolkingsgroepen die in nood zijn. Zij hebben projecten in ontwikkelingslanden om de lokale bevolking daar ter plekke te steunen en vooruit te helpen. Grote en kleinere projecten, kortdurende en langdurende projectdoelen.

Het landelijke thema van Vastenactie 2024 is “Leven in een veranderende wereld”. Naast aansluiten bij een van de hoofdprojecten van 2024, heeft een parochie ook de mogelijkheid om voor een eigen doel te kiezen. Hier komt veel bij kijken. En er moet samengewerkt worden met betrouwbare bronnen, partners en contactpersonen.

Onze Heilig Hartparochie heeft dit jaar voor een eigen doel gekozen. En wel voor de organisatie Simcodess in India. Pater Marshal Stanislaus, voorheen kapelaan in onze parochie, is actief binnen Simcodess. Samen met de heer Gnana Arokiam Visuvasam, directeur van Simcodess, zal pater Marshal het project in India leiden.

Steun met uw geldelijke bijdrage het project van onze oud-kapelaan Marshal Stranislaus. Hartelijk dank!

Alle ontvangen gelden worden op het einde van de actieperiode overgeboekt naar het bankrekeningnummer van de Vastenactie.

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.