donatie

Onderhoud begraafplaatsen

Bijdrage voor onderhoud begraafplaatsen

‘Het kerkhof ligt er mooi bij’, ‘De schoeffelaars hebben weer hard gewerkt’ en ‘het kerkhof is een plaats waar je tot rust en bezinning komt’. Uitspraken die we veel horen en dat in de meest voorkomende varianten. Inderdaad, wij en vooral de schoeffelaars doen elke dag en week ons uiterste best om de laatste rustplaats van onze overledenen er goed te laten uitzien. Kennelijk slagen we daar steeds in en dan denken we vooral aan die schoeffelaars die er altijd voor ons zijn. Dankzij deze vrijwilligers ziet alles er pico bello uit. Onze lof en waardering!

Wellicht hebt u er wel eens over nagedacht om hen een keer extra te verwennen met iets bijzonders, of wilt u bijdragen aan iets leuks voor op de begraafplaats. Dat kan… maak een kleine bijdrage over naar onze parochie en wij zorgen dat het geld in het desbetreffende kerkdorp terecht komt. Daarmee dankt u de schoeffelaars en eert u uw overleden.

Dank voor uw bijdrage.

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.