donatie

Steun de vrijwilligers

De vrijwilligers, bijna vierhonderd (400) in getal zijn dé steunpilaren van de Heilig Hartparochie. Velen van hen staan dag in dag uit klaar op allerlei diensten, activiteiten, taken en klussen te verzorgen. Ze zijn de ‘smeerolie’ van de parochie en van de vier geloofsgemeenschappen. En eigenlijk meer dan dat. ‘Zonder vrijwilligers kan er geen parochie zijn, sterker nog, is er geen parochie’, aldus een van de voorgaande pastoors.

Deze vrijwilligers doen al hun werk gezagsgetrouw en vol overgave, week in en week uit, en dat allemaal onbezoldigd. Ze krijgen er geen cent voor. Het werk van die bijna 400 vrijwilligers wordt door het bestuur zeer gewaardeerd. Daarom wordt er een keer per jaar een vrijwilligersmiddag voor alle belangstellenden georganiseerd. Het andere jaar is er een middag per geloofsgemeenschap, lees per kerkdorp. Tijdens deze middag worden ook vrijwilligers met een jubileum in het zonnetje gezet. Zij ontvangen een Heilig Hartspeld.

Het parochiebestuur betaalt deze middag die per kerkdorp verschillend wordt ingevuld. Als u de inzet van ‘de vrijwilligers van de kerk’ ook waardeert, kunt u een gift doen als bijdrage voor deze middag. De betalingen van de maand september via iDeal worden dan ook hiervoor bestemd.

Geef via de website van uw eigen dorp een bijdrage en het geld wordt besteed aan de vrijwilligers van uw eigen kerk in uw eigen dorp. Dank voor uw gift.

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.