donatie

Oktober is Mariamaand

De oktobermaand is naast mei ook de Mariamaand. We vereren dan Maria en zetten haar extra in het zonnetje. We bidden dan elke dag om 08.30 uur de rozenkrans (een rozenhoedje) in de Sint-Petrusbasiliek en vragen om haar steun, haar medeleven of haar hulp. U bent van harte welkom om dat samen met ons mee te komen bidden.
Laten we Maria nu extra eren in deze oktobermaand en als het kan in de bloemetjes zetten om voor ons allen een voorspreekster te zijn bij Jezus haar Zoon.
‘In de bloemetjes zetten’, willen we in alle Mariakapellen in de oktobermaand letterlijk doen. Geef via deze doneeractie een kleine bijdrage voor een extra bloemetje voor bij een van de kapellen in onze parochie. Doet u dat via de deelwebsite van uw eigen kerkdorp dan wordt die bijdrage in uw eigen Mariakapel besteed.
Dank voor uw bijdrage!

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.