Spirituele oppepper

16-10-2015

Doe mee aan de spirituele oppepper in De Walnoot

Op woensdagavond 21 oktober organiseert de Heilig Hartparochie een parochieavond, een ‘spirituele oppepper’, in gemeenschapshuis De Walnoot in Boxtel. Deze avond is bedoeld voor alle parochianen en begint om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur.

De gastheer op deze avond is pater Marc Loriaux osb van de abdij Egmond Binnen. Hij zal in het kader van de nieuwe parochie een inleiding verzorgen over het thema ‘Hoe omgaan met het verschil?’ Na de pauze bent u uitgenodigd om samen met pater Marc dit thema nader uit te diepen. Dit gebeurt in een groepsgesprek aan de hand van een tweetal stellingen. Natuurlijk kunt u aan hem ook andere, voor u persoonlijk belangrijke vragen stellen.

Na afloop van de avond is er onder het genot van een drankje gelegenheid voor ontmoeting. U bent van harte uitgenodigd om op de 21ste oktober in De Walnoot erbij te zijn…