Op de vlucht

23-10-2015

Vanuit Syrië op de vlucht voor oorlogsgeweld…

Op woensdag 18 november a.s. is er in gemeenschapshuis De Walnoot een gespreksavond over de vluchtelingenproblematiek vooral vanuit Syrië. Deze bijeenkomst wordt verzorgd door medewerkers van Kerk in Nood en begint om 19.30 uur; de zaal is open vanaf 19.00 uur.

Op deze parochieavond verzorgen medewerkers van Kerk in Nood een inleiding en gaan daarna met u in gesprek. Een thema dat hoogst actueel is. Een problematiek die ons allen aangaat en op deze avond vooral ook vanuit christelijk gezichtspunt wordt benaderd.

De avond duurt tot ongeveer 21.15 uur. Hierna is er gelegenheid voor informeel samenzijn en om in kleine groepjes, zo u wilt, verder te spreken over het thema. Ook de medewerkers van Kerk in Nood zijn dan nog aanwezig.

Reserveer deze avond in uw agenda en kom naar de avond over de vluchtelingenproblematiek in De Walnoot!

woensdag 18 november 2015

aanvang 19.30 uur