Taizéviering in Boxtel

24-10-2018

Taizéviering in de Protestantse kerk van Boxtel

Op vrijdagavond 9 november vindt er weer een oecumenische Taizéviering plaats in de kerk van de Protestantse Gemeente van  Boxtel, Clarissenstraat 18.

Het is een interkerkelijke viering voorbereid door leden uit Boxtel van de Heilig Hartparochie en de Protestantse Gemeente Boxtel.

Het thema van de viering is: ‘Uitzien naar…’. Rondom psalm 85 en een lezing uit de brief van Jakobus wordt er gebeden, gezongen en gemediteerd.
De cantorij van de Protestantse Gemeente onder leiding van Dirk Struycken, begeleid door pianist Ko Suurmond, zorgt voor de muzikale begeleiding.

Gelovigen en zoekenden worden van harte uitgenodigd voor deze viering. Deze begint om 19.00 uur. Na de viering is er gelegenheid om na te praten onder het genot van koffie of thee.