Parochieactiviteiten weer opgestart

15-09-2020

Bijna alle parochieactiviteiten worden weer opgestart

Het nieuwe werkjaar van de parochie is weer aangebroken. Dit betekent dat weer veel parochieactiviteiten worden opgestart; enkele zijn al aan de gang. Veel van dit activiteiten zullen in de Sint-Petrusbasiliek plaatsvinden. Daar is de ruimte en daar kunnen we voldoende afstand houden.

De onderstaande activiteiten zijn of zullen worden opgestart:
  • Het Bijbelinloopuurtje. Dit start vandaag weer op en wel in de Sint-Petrusbasiliek. De aanvang is om 19.30 uur. De digitale vorm blijven ook doorgaan. Klik op deze link en je kunt ze allemaal vanaf april bekijken.
  • De Alphacursus. De werkgroep is bezig een tweede cursus voor te bereiden. Deze vindt ook in de basiliek plaats. Dag en tijdstip worden nader bekend gemaakt.
  • Het Tienerwerk. Het tienerwerk is opgestart, zie het eerdere artikel op deze website. De data staan alle in de agenda van deze site. De activiteiten vinden Coronaproof in het Koetshuis en daarbuiten plaats en zijn op vrijdagavond van 19.00-21.00 uur.
  • De Gezinsvieringen. Binnenkort vergadert de werkgroep en dan gaan deze ook weer van start. Jullie horen van ons.
  • De Eerste H. Communieviering 2021. Nu de vieringen van 2020 op een passende wijze hebben plaatsgevonden start de werkgroep met het voorbereiden voor de vieringen van komend jaar: 2021. We gaan er daarbij vanuit dat alles weer op de gebruikelijke wijze kan plaatsvinden.
  • Vormselviering 2021. Het bovenstaande geldt ook voor de vormselviering van komende jaar.
Je ziet het, er wordt weer flink aan de weg getimmerd…

Nog even dit. Wegens de coronacrisis gaat de geplande informatieavond op woensdag 4 november in De Walnoot NIET door.
Er wordt wél een presentatie gemaakt en deze wordt te zijner tijd aan de website gehangen, inclusief de jaarcijfers van 2019.