Gaat u voor meer?

01-01-2023

Ik ga voor meer! Maar… is er meer?

Kom ontmoeten, vragen, ontdekken rondom de serie bijeenkomsten "Ik ga voor meer" en bij de Alpha cursus. Uitnodigend, inspirerend en gewoon kei gezellig!

Een nieuw jaar, 2023, kersvers begonnen. Het ligt open voor ons. Als een onbeschreven boek, dat u zelf mede kunt invullen. En tja, waar vult u het mee? Er is zoveel op de markt, in het leven. De een gaat meer sporten. De ander neemt zich voor te stoppen met roken. En een volgende... gaat op zoek naar meer.

En dat vraagt om meer! Om anders. Of misschien juist wel om hetzelfde?

Ieder mens is op zoek, onderweg, in zijn of haar leven. Met de Kerk zijn we samen onderweg. Met de parochie zijn we samen op deze weg onderwege. Op weg naar meer. Wat is "die meer"? En is er wel meer? Dat is aan uzelf om te komen ontdekken! Dat kan onder andere bij de avonden rondom de serie "Ik ga voor meer!" of bij de Alpha cursus. Inspirerend, uitnodigend en kei gezellig!

Ik ga voor meer!
Maandag 2 januari 19.30-20.30 uur
Een serie bijeenkomsten op de maandagavonden over het christelijk geloof onder de titel "Ik ga voor meer!" Iedere bijeenkomst kent z'n eigen subthema. De avonden zijn los van elkaar te volgen. Maar ook erg boeiend om ze allemaal bij te wonen. Er zit een mooie opbouw en samenhang in.
Op maandag 2 januari is het thema "Wie is Jezus?" Middels een filmpje en enkele prikkelende vragen gaat u samen met pastoor Geertjan van Rossem en met elkaar op zoek naar antwoorden op deze vraag. Want... Wie is toch nu eigenlijk die Jezus?

Alpha cursus: Is er meer?

Donderdag 19 januari 18.30-20.30 uur
Bent u juist benieuwd en op zoek óf er wel meer is in het leven? Of dat er bijvoorbeeld een God is? En Wie Hij dan wel moge zijn. Of Hij iets voor u kan betekenen in uw leven. Of wilt u kennismaken met, u verdiepen in, de beginselen van het christelijk geloof? Dan nodigen we u van harte uit voor de Alpha cursus!
Ontmoeten, vragen, ontdekken. Samen op zoek naar antwoorden tijdens tien bijeenkomsten op donderdagavonden, een zaterdag en een zondag.
De informatieavond is op donderdag 19 januari van 18.30 tot 20.30 uur. We starten de avond met een maaltijd. Daarom graag vooraf aanmelden voor deze avond.
Voor meer informatie zie het filmpje door op DEZE LINK te klikken. U kunt ook mailen naar alpha@heilighartparochie.nl of bellen met het parochiesecretariaat 0411-672215.

Alle avonden en bijeenkomsten zijn in het Pastoraal Centrum, Duinendaal 2, Boxtel. Ze zijn voor iedereen toegankelijk. En bovendien gratis. Wat een prachtig begin van het nieuwe jaar! Koffie en thee staan voor u klaar.
Kom, doe mee en schuif lekker aan! Welkom!

IS ER MEER? IK GA VOOR MEER!
WAAR GAAT U VOOR?

Meer informatie: